Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rendszeres hajvasalás roncsolódás nélkül? IGEN!

2017. szeptember 14. 13:00 - Major Fanni

Sziasztok!

Újra itt vagyok, hogy megosszak veletek egy baromi király cuccot! Bár mostanában elég sok dolgom van, mégis úgy gondoltam, ezt most azonnal meg kell mutatnom nektek!

A barátnőimmel kb. 1 hónapja arról beszéltünk, hogy óriási találmány a hajvasaló, csak ne roncsolna ennyire.

Nagyjából egy olyan ismerősöm sincs, akinek ne lenne hajvasalója. Még azoknak a csajoknak is van, akiknek amúgy szál egyenes az egész.

Szóval a hajvasaló tényleg egy szuper találmány, de vajon nem tudták volna úgy megcsinálni, hogy az alapból egészséges haj a használata után ne legyen egy nagy, száraz szénaboglya?

Tapasztalatból írom, hogy a hajvasalás az egyik olyan női dolog, ami a legtöbb pénzt elviszi. Bár sok embernek ez nem tűnik fel, mert ha belegondolunk manapság már 10.000 Ft-ért is lehet márkás hajvalóst venni.

De az, aki rendszeresen vasalja a haját, annak mellette ezer féle más, ehhez kapcsolódó kiadása is van.

Bevallom őszintén, akkor szereztem be az első hajvasalómat, amikor először betört Magyarországra ez a hajvasalós láz. Azóta kb. minden nap vasalom a hajam. Nem tehetek róla, beleszerettem a szög egyenes frizurába. De ezzel elég sok ismerősöm van így.

Már rengeteg féle hajvasalót kipróbáltam, de mindegyik ugyan úgy elcseszte a hajamat. Több tízezreket költöttem minden hónapba a hajamra. Vettem hővédőket, különböző sprayket, hajvégápolókat. Minden ilyen beruházásnak az lett a vége, hogy dobtam ki őket a kukába, a pénzem után. Ismerős, ugye?

A fodrászom is mindig elborzad. Bár első ránézésre nem tűnik vészesnek, de én is érzem, aki meg szakértő, még látja is a problémát.
Kérdeztem tőle hogy mit ajánl. Annyit mondott, hogy minden hővel hajat formázó készüléket felejtsek el egy életre. Ha valami értelmes tanácsot ad, talán meg is fogadom, de ez az egyik fülemen be, a másikon pedig ki.

Én egyébként is beletörődtem már, hogy ilyen a hajam. Nem vagyok egyedül a problémával. Ha más is tud így élni, akkor én miért nem?

Aztán megtörtént a csoda! Az egyik követőmnek és egy webshopnak hála, pár hete minden megváltozott. Valóra vált az álmom (meg még millió lányé)!

Egy kedves követőm linkelt nekem egy oldalt, amin érdekes eszközök és kiegészítők vannak. Azt tanácsolta, hogy nézzek szét, hátha itt is valami extrára bukkanok.

Már kb. az első fél perc nézelődés után volt vagy 5 termék a kosaramban. Aztán egyszer csak megakadt a szemem valamin. GŐZÖLŐS HAJVASALÓ! Gyorsan utána is néztem, mi is ez, valóban működik-e vagy csak egy gagyi, gyenge kísérlet az elkeseredett, töredezett hajú lányok kifosztására.

Magyar oldalon vagy 100 féleképpen kerestem rá, de szinte semmit nem találtam. Sok embert érdekel a termék, kérdezik, hogy valóban hasznos e, de olyan ember még nem írt, aki már próbálta.

Elkezdtem utána nézni külföldi oldalakon is. Számtalan cikket, blogbejegyzést és videót találtam róla. Ekkor ért a döbbenet: ez nem is annyira új termék, csak még hozzánk nem ért el teljesen a híre. Bár vannak nagy márkák, akik már gyártanak és forgalmaznak itthon is ilyen termékeket, de azok elérhetetlen áron vannak.

A külföldi vélemények teljesen meggyőztek! Rendeltem én is egyet. Két nap alatt meg is jött a csomag. Konkrétan kitéptem a futár kezéből a csomagot és már rohantam is be, hogy kipróbáljam.

Az eredmény: full egyenes haj, fele annyi idő alatt mint máskor! A gőzölős technikának köszönhetően pedig egyáltalán nem roncsolja a hajszálakat. A fénye nem lett olyan borzalmasan matt, de nem egyáltalán nem is zsírosította.

Az egész vasaló felmelegedése nem telt fél percbe. Összesen 6 fokozat van rajta, 160-240°C-ig. Nekem elég a 200°C is, de barátom full göndör haját 220°C-al csináltuk.

És a gőzölős technika még nem minden! Ez a gép tele van extrákkal!

Használható gőzzel + gőz nélkül + Wet/Dry opció (vizes hajon is használható) =3in1!
Sima + gőzölős hajvasaló + hajszárító! Mennyire király már!

Van rajta olyan is hogy ion funkció! Te sem hallottál még róla? Hát előtte még én sem! Kis utánajárás után okosabb lette. Ez azt jelenti, hogy vasalás közben csökkenti az elektrosztatikus töltést, ezért nem állnak össze-vissza a hajszálak!

Ezen a képen egyik barátnőm van (bocsi Bella.) Eddig kivasalhatatlannak gondolta a haját. De ez a gép simán vette az akadályt!

Bár ez most kivételen egy olyan termék, amire nem tudok semmi extra kedvezményt, de most igen nagy akció van rajta az oldalon. Meg amúgy is, ahogy néztem a külföldi árakat, ennyi pénzért ez ajándék!

Miért mondom ezt?
- 1 termék áráért kapsz egy olyat, ami 3 különböző termék funkcióját képes ellátni
- Mivel nem károsítja a hajat, nem kell a drogériákban és a fodrászánál hagynod a fél fizetésed
- Úgy vasalhatod vele a hajad, hogy semmi következménye nem lesz
- Az eredmény pedig a várt, tökéletes, szög egyenes haj

Pár órával ezelőtt néztem meg a Pandapiac oldalát, akkor az akció lejártáig még volt 22 óra. Ne maradj le róla! Ha mégis lemaradsz, akkor se hezitálj! A teljes ára is nevetségesen olcsó a többi, ugyan ilyen termékhez képest!

Remélem, nektek is pont annyi örömet fog majd okozni ez a kis gép, mint nekem!

Szép napot és Gőzölős hajvasalót kívánok mindenkinek!

Puszi, Fanni! :)

Csapjatok le rá ti is: http://pandapiac.hu/termek/gozolos-hajvasalo/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorfanni.blog.hu/api/trackback/id/tr7212828312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása