Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Borotva? Gyanta? Epilátor? Felejtsd el mindet!

2017. október 19. 14:14 - Major Fanni

Sziasztok!

Újra itt vagyok, hogy megmutassam nektek a világ legkirályabb szőrtelenítőjét!

Személy szerint úgy érzem, hogy a szőrtelenítés még mindig tabu téma és nem szívesen beszélnek róla az emberek. Őszinte leszek, nekem mindig is gondot okozott a sok szőr és a folyamatos szenvedés az eltávolításával. Rengeteg terméket, módszert és praktikát kipróbáltam már, de sajnos eddig semmi nem vált be.

Azonban nemrég minden megváltozott! 

Mindig sóvárogva néztem a modellek és a színésznők gyönyörű, csupasz bőrét és nem értettem...
Hogy csinálják? Mi a fene a titkuk?

Nekem eddig semmi nem jött be, pedig próbálkoztam rendesen. Átérzitek ti is? Mondjátok, hogy nem vagyok egyedül!

A borotvától begyulladtak a szőrtüszők, kipirosodott az egész lábam, ráadásul másnap már kezdett visszanőni. Az epilátor iszonyatosan fáj és nem is tépi ki rendesen a szőrszálakat.

A hagyományos gyantától pedig egyenesen rosszul vagyok! Érzékeny bőrűként egyszer próbáltam, és bár szőrtelen lett a lábam, hetekig kenegettem a sérült bőrömet! A kozmetikusról pedig ne is beszéljünk! Iszonyatos szenvedés és rengeteg pénz!

Próbálkoztam még a 'nagyi is így csinálta' praktikákkal, de az alapanyagok beszerezhetetlenek, az eredmény pedig nulla.

Nagyjából egy hónapja megláttam egy hirdetést ezzel a szöveggel:
Próbáld ki a WaxBean Gyantaszettet, amivel könnyen és mosolyogva számolhatsz le a nem kívánt szőrszálakkal!

Gondoltam, mi a fene? Ezt látnom kell! 

Rákattintottam a hirdetésre és erre az oldalra kerültem:
http://pandapiac.hu/termek/gyantamelegito-ajandekkal/

A leírás szerint fájdalmak nélkül, gyorsan és egyszerűen érhető el a tökéletes, sima és szőrtelen bőr. Tudtam, hogy ezt ki kell próbálnom!

Elolvastam a termék teljes leírást és már tettem is a kosaramba!
Meg kell adnom az esélyt ennek a terméknek is. Hátha ez a kis gép lesz a nagy Ő! 

Amint megjött a csomag, hívtam is a barátnőmet, hogy jöjjön kipróbálni.

Őszintén?
Ez a WaxBean gyantaszett tényleg minden nő álma! 

A wax látszólag úgy működik, akár a gyanta, de ég és föld a kettő!
A gépbe be kell szórni a wax golyókat, hogy megolvadjanak és kenhető állapotba kerüljenek. Ezután fel kell kenni a szőrteleníteni kívánt felültre és lehúzni.

Mutatok nektek két képet az első használatról:

Bevallom, az első használatnál nagyon féltünk a barátnőmmel.

Beraktuk a gépbe a kis gyöngyöket, bekapcsoltuk a gépet és megvártuk amíg megolvad. A használati utasítás szerint ezután picit várni kell a felkenéssel, nehogy megégesse a bőrünket.

A megfelelő hőmérséklet elérése után spatulákkal felkentük a lábunkra. Vártunk pár másodpercet amíg megdermed és utána bár remegve, de egy mozdulattal lehúztuk.

Ekkor történt az igazi varázslat!
Nem volt kiabálás, sikítás meg sírás, a szőr mégis eltűnt! 

Az egész folyamat teljesen FÁJDALOMMENTES volt!
Egy pillanatra csak néztünk egymásra és nem tudtuk hova tenni a történteket!

Eltűnt a szőr, de nem volt fájdalom! Ez lehetetlen, nem? A fenéket az!

Csajok! Őszintén ajánlom mindenkinek ezt a kis gépet! Ez egy álom! Én azóta is ezt használom és a barátnőm is rendelt már egyet!

Kipróbáltuk már a combunkon, a hónaljunkon sőt, még az apró kis bajszunkat így tüntettük el!

Bárhonnan eltávolítja a szőrt és a legérzékenyebb területeken sem okoz fájdalmat!

Ráadásul az oldalon szuper akció is van! A gép mellé mindenféleképpen adnak egy csomag gyantagyöngyöt, de az akció lejártáig most még egy plusz csomag csak 3.990 Ft!

Plusz pont, hogy a gyantagyöngyök levendula olajjal készültek, ami nyugtatja a bőrt, így egy kicsit sem fog a szőrtelenítés végére kipirosodni!

Ha Ti is hasonló helyzetben vagytok, mint amilyenben én voltam, szerintem ezt a lehetőséget ne szalasszátok el! 

Ez a termék valóban működik!
Ha az ára tart titeket vissza, azt kell, hogy mondjam: teljesen megéri! 

Számold ki! Mennyi pénzt dobsz ki havonta olyan termékekre, amik nem is hatásosak? Na ugye?

Ezt egyszer megveszed és egy életre meg van oldva a probléma! 

Velem ellentétben spóroljátok meg a semmitérő termékekre kidobott pénzt és kísérletezgetés helyett szerezzétek be a WaxBean-t! 

Kattints IDE és rendeld meg bátran! Garantálom, hogy nem fogtok csalódni!

Puszi, Fanni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorfanni.blog.hu/api/trackback/id/tr3213027582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása