Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

5000 forintos karácsonyi ajándék 50 FORINTÉRT! IGEN!

2016. november 17. 13:57 - Major Fanni

Sziasztok újra!

Eljött az év vége. Ilyenkor ugye mindenki szeretne időben hozzálátni a karácsonyi ajándékok beszerzéséhez. Elméletileg én is időben vagyok, bár szoktam utolsó pillanatra hagyni egy-egy barinőmnek az ajándékát. (nálunk szokás meglepni egymást karácsonykor)

2.png

Szóval ilyenkor a szokásos eldöntöm mit veszek a csajoknak, anyuéknak, tesóknak és nekimegyek a citynek és egyedül vagy valamelyik barátnőmmel  bejárjuk a boltokat. Általában mindig nehézséget okoz az, hogy sosem tudom konkrétan mit szeretnék venni a lányoknak. Jó, nyilván tudom, mindenki milyen stílust szeret, és ez alapján tudok keresgélni, de nem volt még egy olyan év, amikor sikerült konkrétan mindent egyszerre, egy helyen beszerezni.

Mondanom sem kell, hogy ez rengeteg időt elvesz. A keresés.

Ugye te is tudod milyen, amikor megtalálsz valamit, alszol rá egyet, és aztán rájössz, hogy lehet mégsem ez a legjobb ajándék karácsonyra?

Vagy amikor keresel valamit napokig vagy akár hetekig, és minden egyes vásárlás eredménytelenül zárul. IDEGESÍTŐ!

Eldöntöttem, hogy új világ XXI. század keresgéljünk a neten. De annyi megbízhatatlan oldallal találkoztam, silány minőségű vackokkal vagy néhol horror árakon, hogy abba is hagytam a nézelődést.

1.png

magamnak is vettem egy órát :)

Ez volt a szerencsém, mert éppen erről szerettem volna írni egy kis bejegyzést, amikor eszembe jutott, hogy miért nem megyek fel a happybizsura.hu-ra.

Rengeteg levelet kaptam tőletek ezzel a webshoppal kapcsolatban, mind-mind köszönés vagy elégedettség volt. Bevallom nektek, teljesen elfelejtettem, milyen jó kis ékszerek vannak itt, és nagyon jó minőségben. Az enyémek még mindig épen-szépen vannak, pedig ilyenkor már régen ledobják a köveket, vagy lekopik róluk a festék.

A minap pont jött tőlük egy email, de meg sem nyitottam, és most megnéztem. 99%-os AKCIÓ van egy gyönyörű nyakláncra!

Így hát fogtam magam és felmentem a happybizsura megnézni milyen gyöngyszemek vannak most, hátha találok a lányoknak valami csecsebecsét karácsonyra.

Elő karácsonyi AKCIÓ 99%!!! MIII!! Azonnal ide nekem mindet!

Egy nagyon szép nyaklánc most 4990 helyett 49 Ft!!!

Nézegettem és találtam egy fülbevalót, aztán egy gyönyörű órát (magamnak is) és egy nagyon szép nyakláncot.

Mindegyik barátnőmnek találtam gyönyörű karácsonyi ajándékokat és hiperszuper árakon, és alig került többe, mint egy nagy valami, amit SOHA nem is hordana, ezeket meg tudom, hogy imádni fogják!

A vevőszolgálaton jeleztem hogy két rendelésem volt, de csak azért mert nagyon szép dobozokban küldik ki a rendeléseket, ami tökéletes karácsonyi ajándékoknak, így be sem kell csomagolni.

Szóval lett két dobozom egy rendelésben. Nagyon kedvesek és segítőkészek, kérjetek segítséget bátran! 

 15127467_10211284153082964_935196343_o.jpg

Tehát lányok, ha szeretnétek nagyon szép ajándékokat családtagjaitoknak, barátnőknek, kolléganőknek, akkor itt a lehetőség! A HappyBizsu megint megajándékozott miket egy nagyszerű lehetőséggel, hogy gyönyörű ékszerekkel lepjük meg szeretteinket, a bolti ár töredékéért!

 

Megkönnyítem a dolgotokat itt lesz a link:

 

http://www.happybizsu.hu

 

 

 

Előre is Boldog Karit:

 

Fanni

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorfanni.blog.hu/api/trackback/id/tr10011968973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása