Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Így vettem karácsonyi ajándékot negyed áron

2016. december 07. 23:13 - Major Fanni

 

 

Mint azt már a többi cikkemből láthattátok nagy kuponzsonglőr vagyok. Igazából nem szeretem kidobálni az ablakon a pénzt, főleg ha nem muszáj. Ezért folyamatosan azon mesterkedek, hogy kiugróan jó ajánlatokra csapjak le. Amit most találtam, az viszont egy technikai hibából adódó lehetőség. Egyszerűen a weboldal üzemeltetői elrontottak valamit, amit én ki is használok ám! Konkrétan negyed áron jutottam hozzá egy karácsonyi ajándékhoz. A 7.990 Ft-os terméket 1.997,5 Ft-ért hoztam el ;)

 

Nah akkor jöjjön a story: Rengeteg embernek kell karácsonyi ajándékot vennem, ezért már régóta elkezdtem böngészni az ötletek után. Szembe jött velem a facebookon egy post, ahol drónokat árultak, ami alapvetően szerintem tök jó ajándék, úgyhogy kattintottam és megnéztem a webáruházat: www.boldogkaracsonyt.hu. Nah végülis nem a drón mellett döntöttem, hanem árulnak egy VR Box 2.0 Virtuális Valóság Szemüveg nevű cuccot (kattints ide, ha meg szeretnéd nézni), ami eszméletlen király. Gondoltam veszek egyet az uncsitesómnak, aki tuti meg fog érte bolondulni.

 oooo.jpg

Bedobtam a kosárba és tovább is léptem a szállítási adatokhoz. Nah itt kezdődött minden! Szerintetek mire figyeltem fel? Hát van kuponkód mező! Haha, kuponkód??? Hát ki kuponozna, ha nem én?! Rögtön meg is álltam a vásárlással és elkezdtem keresgélni a gugliban, hátha találok valahol kódot.

 

2 órányi keresgélés után tudod mit találtam? Hát semmit :S El is keseredtem egy picit, de beletörődtem, hogy ezt már pedig ki kell fizetni. Annyi, amennyi! Azért nem hagyott nyugodni a gondolat, így elkezdtem elkeseredettségemben össze vissza dolgokat beírni. Ilyen egyértelmű dolgokat, mint “kedvezmeny”, “karacsony”, “akcio”, “boldogkaracsonyt”. Már beütöttem vagy 50 féle szót és kombinációt, amikor VOILÁ!!! Kitaláltam!

 

Az ismerőseim mindig szidnak, hogy nekem mekkora mákom van a dolgokkal, mert mindig mindent féláron veszek. Nah ez most tényleg nagy mázli volt! Úristen, kitaláltam a kuponkódot és tudod mi ebben a legszebb? Olyan kódot találtam ki, ami kötve hiszem, hogy másnak lenne, ugyanis a kód: “teszt1234”. Haha, teszt, érted?

 

Ez az emberi butaság legfelsőbb dimenziója. Hát a weboldal készítői vagy az alkalmazottak vagy én nem is tudom ki, de benne hagyott egy teszt kódot. Ráadásul nem 10-20%-osat, hanem 75%-osat! Egyszerűen gyönyörű, el sem hiszem!

 penztar1.png

Nah, de azért azt tudjuk, hogy ez még csak fél siker, merthogy, ha megrendelem, valószínűleg lesz ott valaki, akinek ez fel fog tűnni. Azért én nyilván megpróbáltam :D

 

Bedobtam a kosaramba, elkezdtem kitölteni az adatokat, viszont így belefutottam a minimum értékhatárba, ami 3.000 Ft. Tehát vettem még egy terméket, egy bluetooth-os hangszórót (ha érdekel ez az: http://boldogkaracsonyt.hu/termek/k7-bluetooth-hangszoro), amire a barátnőm már úgyis nagyon rég vágyott, tehát ő is kipipálva idén Karácsonyra és leadtam a rendelést.

 

Ez volt az a pillanat, amikor vártam, hogy másnap csörögjön a telefonom és technikai hibára hivatkozva lemondják a rendelésemet. Csörgött is a telefon, de tudod miért? Hogy megfelel-e a szállítási dátum! Haha, átment a dolog, ki is szállították.

 

Mondjuk ha belegondolok egy picit mi lehet ilyenkor egy webáruházban, nem is csodálkozom, hogy senki nem ellenőrizgeti kézzel a csomagokat és a fuvarleveleket. Ráadásul ez pont egy karácsonyi webáruház, ahol tuti rendelések hada és őrültek háza van.

 2_1_new.png

Nah, de a lényeg az, hogy működik. Ők elcseszték, én meg profitáltam belőle. Azazhogy már nem is csak én, mert azóta 3 ismerősömnek is összejött a dolog. Ők is megkapták a csomagjukat a “leértékelt” áron. Persze kipróbáltuk hátha más termékkel is működik, de sajnos azzal nem ment. Azt, hogy miért ne kérdezd.

 

Most pedig, hogy én már kihasználtam kellőképpen ezt a lehetőséget, megosztom veletek is a kis titkom. Ezek után azért nem tudom meddig fog működni, előbb utóbb csak feltűnik nekik. Lehet mire a cikkem olvasod, már nem lesz jó a dolog, de szerintem egy próbát megér.

 nevtelen-1_1.jpg

Tehát amit csinálnod kell, hogy Te is kihasználd ezt a lehetőséget:

 

1., Kattints ide, ez a VR Box linkje és tegyél egyet a kosaradba:

 

http://boldogkaracsonyt.hu/termek/vr-box-2-0-virtualis-valosag-szemuveg/

 

2., Nézz ki magadnak egy másik terméket és azt is tedd a kosaradba

 

3., Jobb felül a kosár gombnál lévő lenyíló menüben kattints a rendelés leadása gombra

 

4., Felül kattints a kuponkód megadásához és érvényesítsd ezt a kupont: teszt1234

 

Sok sikert és jó spórolást ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorfanni.blog.hu/api/trackback/id/tr2412032015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása