Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Így vegyél okos kulcstartót 90 Ft-ért! - Kuponzsonglőrködés Fanni módra

2017. július 25. 15:40 - Major Fanni

Sziasztok! Bocsi, hogy régen írtam, kicsit el voltam havazva az egyetemmel mostanában. Sokan írtatok, hogy mi újság velem, ami nagyon jól esett. Cserébe most egy olyan hírrel szolgálhatok, amitől biztos, hogy hanyatt vágjátok magatok! :D Hogy miről is lesz szó? Ismét el fogok térni a divat témától, de ha kuponozásról van szó, amivel jelen esetben egy nagyon hasznos és menő tech kütyühöz jutottam hozzá, akkor azt nem hagyhatom szó nélkül ;) Ráadásul mindez ingyen volt - bocsánat, 5490 helyett 90 Ft.

Szóval úgy kezdődött az egész, hogy még télen, karácsonykor a nagy ajándékozási láz közben találtam egy tök jó kis magyar webáruházat, ahonnan végre nem a szokásos sablonos, gagyi cuccokat lehetett megrendelni. Voltak terméktesztek is a blogjukon, videókkal, amit már csak azért is szeretek, mert jobban látom, mit is tud a termék valójában. Mivel 2x is rendeltem tőlük, küldtek nekem egy 5400 Ft-os kuponkódot, amit egy Q7S nevű okosórára lehetett beváltani. Olyan, mint az iWatch, piszok jól néz ki. Már akkor is szemezgettem vele, de a karácsonyozás kicsit kimerítette a pénztárcámat, úgyhogy nem vettem meg.

Most viszont, hogy összejött egy kis plusz pénzem, újra napirendre tűztem az okosóra projektet. Eszembe is jutott a fel nem használt kuponkódom, de picit féltem, hogy lecsúsztam a dologról, főleg, hogy ez (ahogy a neve is szemlélteti: BoldogKaracsonyt.hu) egy kifejezetten karácsonyi oldal. Szóval felmentem az oldalra, kosárba raktam az órát és láss csodát, még MŰKÖDÖTT a kuponkódom! :D Szóval mivel így spóroltam 5400-at gondoltam még valamivel meglepem magam. Kinéztem egy iTag-et, ami egy okos kulcstartó és szerintem baromi hasznos és menő cucc. Pontosan 5490 Ft-ba került (VOLNA!) úgyhogy gondoltam ez így pont tökéletes.

NA DE! Amikor kosárba raktam az óra mellé az iTag-et nem hittem a szememnek, ugyanis A KULCSTARTÓ ÁRÁBÓL ÚJRA LEVONÓDOTT A KEDVEZMÉNY! Nem akartam elhinni, de tényleg így van!:D Gyorsan be is pakoltam még egy jópár cuccot, hátha azokon is nyerek, de "sajna" csak a Q7S-el és az iTag-el működik. Ami még viccesebb, hogy akkor is levonódik az 5400, ha csak a kulcstartót teszed kosárba. Igen, bár én az órát is megvettem, hiszen alapvetően azért mentem az oldalra, de anélkül is működne.

Így gyakorlatilag megvan a hónap ingyen terméke: iTag Okos Kulcstartó kerek 90 magyar forintért! - Szép húzás Fanni!

(Szerkesztve: Sokan kérdeztétek, hogy mi az az okoskulcstartó. Az egy elég jó kis cucc, arra való, hogy ne hagyd el a kulcsod, telefonod vagy bármit, amire ráakasztod. Vagy például visszatalálj az autódhoz, mert a telefonod segítségével térképen megmutatja hol parkoltál.)

És még mindig nincs vége! Találkoztam Anettel (az egyik legjobb barátnőm) és elmeséltem neki a hét fogását. Na, ezen felbuzdulva nyilván ő is megpróbálta. És mi történt? Ő is meg tudta rendelni 90 Ft-ért! :D Szóval nem csak, hogy él még a kuponkód, nem elég, hogy az iTag-el is működik, AKÁRKI FEL TUDJA HASZNÁLNI! Én nem tudom, hogy ez nekik hogy éri meg (valószínűleg sehogy), de akárhogy nézem, 90 forint az 90, és nem 5490! Aki pedig egy ilyen dolgot elront, az magára vessen, nem tudom sajnálni őket :D

Annyi kis bökkenő volt Anett vásárlása során, hogy ő egyedül az okoskulcstartót akarta megvenni, de közben kiderült, hogy a minimum rendelés, amit kiszállítanak 2000 Ft. Ezen viszont egy percig sem aggódott, mert rengeteg érdekes cucc van az oldalon és könnyen lehet mellé találni valamit. Ő például egy selfie botot vett.

Szóval hajrá fiúk, lányok, csapjatok le rá! http://boldogkaracsonyt.hu/termek/okos-kulcstarto/ Ja, és a kuponkód: BK5400M

Nem tudom, hogy meddig működik a dolog, az ilyesmit sajna hipp-hopp kijavítják, ne engem kövezz meg, ha már túl későn olvastad a cikkemet ;)

Üdv,

Fanni



UPDATE! Közben megérkeztek! Én is és Anett is megkapta szóval ez bejött :D a

img_20170725_154554.jpg

 UPDATE 2: Amint megjelent a cikkem, már többen írtatok, hogy hogyan kell használni a kuponkódot. Rém egyszerű az egész, leírom lépésről lépésre:

1., Menj fel a www.boldogkaracsonyt.hu weboldalra

2., Keresd meg az Okos Kulcstartót (vagy kattints ide: http://boldogkaracsonyt.hu/termek/okos-kulcstarto/)

3., Tedd a kosaradba és válassz még mellé valamit, ami 2000 Ft felett van (különben nem szállítják ki) és tedd azt is a kosaradba (ne ijedj meg az összegtől, a kedvezmény ez után kerül levonásra)

4., Vidd az egered a jobb felül a kosár felé és kattints a "rendelés leadása" gombra.

5., Itt jön a lényeg: A terméktáblázat alatt van egy kuponkód mező, oda írd be ezt: BK5400M és kattints a kuponkód alkalmazása gombra. Itt vonódik le a kedvezmény. Ha van Okoskulcstartó és Q7S Okosóra is a kosaradban, akkor mindkettőből levonja, egyébként nyilván csak abból, ami van benne.

6., Kattints a tovább a pénztárhoz gombra, töltsd ki az adataidat és rendeld meg a terméket, ha neked is sikerült, örülj :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorfanni.blog.hu/api/trackback/id/tr1912689843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása